HomeМузыкаRelated VideosMore From: Big Marvel

ONE GUY, 30 Sound Effects

381025 ratings | 12886372 views
thank you for watching this video please like and subscribe~! * (Big Marvel Youtube) : https://www.youtube.com/channel/UCgI8VzlDGsHCp0-9Een1eKw * (Big Marvel Instagram) :https://www.instagram.com/lilmarvel0/ * (Big Marvel facebook) : https://www.facebook.com/Big-Marvel-114466695895697/ * (Big Marvel twitter ) : https://twitter.com/BigMarvel0 contact,business → [email protected]
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (23272)
Shaine Caasi (25 minutes ago)
Wow a Rapping Machine Gun!! At 2:11
Shaine Caasi (27 minutes ago)
He really isn't human.. He proved it on 1:18
Bhavani Battula (40 minutes ago)
omg!!!!! he's greeeaaattt!!!
Feeza Fayez (45 minutes ago)
He is an alien I swear
Gacha Cookie (1 hour ago)
Wow
harry sangalang (2 hours ago)
What the
shit down taetae (2 hours ago)
why
Uthman (4 hours ago)
Imagine having a useless skill
Titis Dewi (5 hours ago)
Cool
Sangpui Chawngthu (6 hours ago)
2:17 YOU LIAR
Sangpui Chawngthu (6 hours ago)
2:12 Don't do now beatbox
Dayana Joseph Dun (8 hours ago)
Chinos
Pietin (9 hours ago)
*But You Forgot the bruh.mpv*
Finland Finland (10 hours ago)
Is he a human??
W A S I F (11 hours ago)
This guy is an 👽 Edit: I liked my own comment
scheitmajrxwarriorx (13 hours ago)
2:44 in human language is when I wake up for school 😑
Joseph Corn (15 hours ago)
Life reveals it self
Filipa Kovačević (16 hours ago)
It's stupid 😂😂😂😂 hahaahhahahahahaah
topher316 (16 hours ago)
WTF
Jungkookie (17 hours ago)
*IM YOUR FATHER*
Yellow Creature (18 hours ago)
*You look like BTS member.* _Are you the sound effect 1 for them?_ 😕
Pillsbury Doughboy (13 hours ago)
Yellow Creature yea Jin
Matilda Estrada (19 hours ago)
I finally know how to use this face ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Robert DragonFire (20 hours ago)
Make a video game and have THIS MAN be all sounds what a LEGEND
Buttèr Cop (20 hours ago)
2:26 my dad shaving my hair
Filmlipe MC (21 hours ago)
เก่งจังวะ
KotKla (21 hours ago)
Where "bruh"?
inés_army :3 (22 hours ago)
The reason why I pay internet
Katelyn Seow (22 hours ago)
2.27 from The Jian Hao Tan
that drill though...
Thats not a lightsaber and a nuclear
Naruto Uzumaki (1 day ago)
He talented
TheKarious (1 day ago)
Not human, Not korean, Just 9012 Man Of Sounds.
Ahmad Yassin (1 day ago)
pause at 00:08 he smiled
Mae Danao (1 day ago)
Awsommme!!😁
IRON_FLAME XD (1 day ago)
tell me this guy is a alien XD
Gouda Gaming (1 day ago)
Me when I bored af and scrolling through my feed and have something on my mind
THIRDY Flores (1 day ago)
WOW
Reynaldo Giles (1 day ago)
2:03 when a autistic person sees a spider :O *screams like the guy*
Charged Mender (1 day ago)
1:49 who else finds that satisfying
ycs babyy (1 day ago)
the car impression had me dead 😂😂
The Gamers Army (1 day ago)
Ofcourse he'll be chiney
BunNeigh10 Willow (1 day ago)
2:04 me screaming about my life 🤣.
VOV4IK Blet (1 day ago)
У меня 1-го это высветилось в наставлениях?
Beastlybee (1 day ago)
Parent: do you want to be a singer or a musician? Big Marvel: YES!
Zyon (1 day ago)
0:34 that aint nor drill trhats a alien wtf
2:18 , I only this can do xD
EDWARD LEW (1 day ago)
When the I forgot to prepare for my exam 2:04
GM겜웅이 (1 day ago)
he is korean perhaps...?
Jeon jungkook (1 day ago)
Look like he is from another planet and he trying to communicate to his friends
Baby .-. (1 day ago)
My chihuahua thinks you’re a retard
Alexis Pangig (2 days ago)
Pig
Thomaf_does (2 days ago)
2:50 when you see him sweat to make sounds
Suga 슈가 (2 days ago)
Ooo i can do some of these sounds! *high five* big Marvell
kyle tumaliuan (2 days ago)
di wow
dcol 052 (2 days ago)
Alot of them kinda sucked
MysticLacie ツ (2 days ago)
this guy can make a song with no music
What did I click....
tmdomination (2 days ago)
🐦
Anthony Zaragoza (2 days ago)
2:03 call the exorcist!!
FORTxxx 2019 (2 days ago)
I like your video's 👍👍👍
Lol no he cant
FORTNITE CHANNEL (2 days ago)
BRUUUH
MyTech (2 days ago)
0:52 siren is very good
Strawberry Cheesecake (2 days ago)
2:14 imagine the doctor listening to ur heartbeat then it sounded like that
Kyanongen (2 days ago)
2:35 my brother in the toilet
CFG misaki (2 days ago)
amazing!!and funny😅
OsibGaming (2 days ago)
John the doctor : Hey Jeff can you put on some tunes while we perform this heart surgery Jeff : Nah man this guys heart is good enough
Me: *comes at friend's home* His chihuahua: 00:28
DDL Gaming (3 days ago)
May 2019?
Gemma Broad (3 days ago)
2:67 2:90 #
Gemma Broad (3 days ago)
Wen my bones crack 0:37
Gemma Broad (3 days ago)
1:06 cee lo geen
Gemma Broad (3 days ago)
Fbi 9:11
Gemma Broad (3 days ago)
1:26 cee lo geen
Jasmine Villarba (3 days ago)
Me thinking bout my editing: I hope I could do this so I don’t haveto worry about copyrights and downloading 😂😂
play with drang (3 days ago)
I thing he was not human😅😅😥😥
Risingspirit Girl (3 days ago)
0:32 how I fart
WTF?!!! 0:27
Pratibha L (3 days ago)
WOW!!! Big marvel is very talented!!!!😱🎊🎊🎊🎊
SK 101 (3 days ago)
do the tetris theme song
Tayla morris (3 days ago)
lol
AngelRasmus3 (3 days ago)
Now all you need is a parrot.
chaewons fairy (3 days ago)
I A M Y O U R F A T H E R
Matty Guillermo (3 days ago)
Doesn't sound anything like the sound effects
Thiqu'e Snakeu (3 days ago)
This man can do it all 🤣
NoahsHere (3 days ago)
I love the part when he makes a sound effect.
naj chat (3 days ago)
0:13
naj chat (3 days ago)
What I like to do with a breathing treatment
Jose Agueta (3 days ago)
Vocal scratch doesn't it sound like jungkook from BTS for a sec ??
akane san (3 days ago)
I swear all those noises are coming out of his ass
sipntea (3 days ago)
Bruh
Where is bruh sound effect #2
Mady Wilson (3 days ago)
AMAZING!
Kyle Pugh (3 days ago)
How was that a bongo
JonathanISAWESOME 124 (3 days ago)
Dang how is he so good
William Porter (3 days ago)
A trumpet doesn't sound like that
ITZ_NELLI Betancourt (3 days ago)
Drill sounded like the flying monster from Godzilla XD
Andželika Kestytė (3 days ago)
HOW DO YOU DO THAT ??? ARE YOU A ROBOT !!!???😂😂😂💟
RemmyRainbow :3 (3 days ago)
My brother can do the water droplet
I can change my voice

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.