HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: The Daily Dropout

College Girls on Tinder

2397 ratings | 135772 views
SUBSCRIBE FOR WEEKLY VIDEOS!! - https://goo.gl/dqZ94t FOLLOW US ON INSTAGRAM - https://www.instagram.com/dailydropout/ SUBSCRIBE TO STEVEN - https://goo.gl/zbAWNi Thanks for watching :)
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (206)
The Daily Dropout (1 year ago)
Thanks for watching! Make sure to smash the thumbs up button and comment what interviews you want to see next!
Edmund Power (5 months ago)
My Computer is not working anymore ever since you asked me to smash that like button!!!
Auto blipper (6 months ago)
Ask them how a guy who doesn’t know you can start a conversation with them? I always start with education first and they get bored right away lol
Fugazy (1 year ago)
Next do a truth or dare with random people 😂
fallenSlave (1 month ago)
Shame on you steven. You have a Bible Martyr name and you teach the youth to commit adultery.
Zhang Yitao (1 month ago)
Tinder is the most shitty app I have ever used bruhs, I have been approaching girls in person that works amazingly and the chance of getting smash is 10X more
Pete Larson (1 month ago)
Guys right there! That is the secret to getting all the chicks you want. They all want to. They just want to think you worked for it a little.
Bogumił Wiśniewski (1 month ago)
My cat is more intelligent than these girls
Emmanuel Oni (2 months ago)
Dropout
z2001lhcjer (2 months ago)
Tinder is purely legit....legitimately pure bullshit. Fugazi desperates.
Brandon Falicki (2 months ago)
0:18 exactly how I feel!
JonFrumTheFirst (2 months ago)
Thank you Youtube for providing cover for dorks to talk to hotties.
Matt drift (3 months ago)
okay i need to get a dog
Johnny Wilkman (3 months ago)
these girls are gross af
shiksy mahone (3 months ago)
0:53 that girl next to steve is so fuckin hot!!
Bilawal Hashmi (3 months ago)
4th massage 😂
Anki Minami (3 months ago)
Anything you wanna ask me Are you single? And few moments later Date for life
Russbel Perez (4 months ago)
Lmao "lets go"
benjamin rennicke (4 months ago)
shes not on tinder and then she explains him how to pimp his profile
Monsieur Alex (4 months ago)
1:53 is gold!
r0b690 (4 months ago)
"Ive done fine without, people lack social skills" says the girl thats very good looking and probably has guys jumping on her all the time. Women like that so out of touch with reality.
Jason Lin (4 months ago)
1:58 she's hot,anyone know her?
Eric Lusanda (4 months ago)
Wowwwww🙌🙌🙌🙌
Eric Lusanda (4 months ago)
They all tryna be real
Eric Lusanda (4 months ago)
Oooh this tinder thing😂😂😂😂
Eric Lusanda (4 months ago)
They are really funny
Eric Lusanda (4 months ago)
🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Eric Lusanda (4 months ago)
The daily dropout 😂😂😂😂
Eric Lusanda (4 months ago)
Awesome always
Eric Lusanda (4 months ago)
Gal at 0:12😂😂😂😂
Eric Lusanda (4 months ago)
Awesome
6laderunner (4 months ago)
That chick who judged people who use Tinder is a fucking kidding herself. It’s not about “bad social skills”... most of my Tinder/Bumble dating has been with women as attractive, yet more classy and desirable than any of these chicks seem to be. Half of the people I know met their long-term significant others on dating apps, just like I did. Not everyone wants to go clubbing and hit on blackout drunk chicks.
Bryan Nicholas (4 months ago)
Dude getting laid fo sho
Funny Memes (4 months ago)
I loooovvvvvveeeeeee yooooouuuuuu guysssss🏃🏃
AkaLouieP (4 months ago)
love the vid bro
AkaLouieP (4 months ago)
all these girls look drunk lol
wrey fist (4 months ago)
can i get a tshirt bru
Ediel Cutthroat (5 months ago)
Bro like half of these chicks are drunk
Ajinkya Jadhav (5 months ago)
*Herpes*
r0b690 (5 months ago)
All these girls are so obnoxious and unnactractive but act like they should be treated like a princess. This whole video is why guys dont approach women. They are so judgmental and just make guys feel so uncomfortable.
Pimp King (5 months ago)
*HERPES!*
moyet Roberto (5 months ago)
I believe í have a new hero lol
Kryptonite (5 months ago)
why we don't like chicks when they act like this? lol seriously, though... when girls are "fun," we find them obnoxious
the destroyer (5 months ago)
Nice vid
Evan Does Stuff (5 months ago)
2:59 he has a Mohawk
The Malay-American Guy (5 months ago)
tbh I met my gf on tinder
Rafael Durazzo (5 months ago)
anyone know what eyeglasses are these???steven? kkkkkk
Amir Eghbal (6 months ago)
Why does this guy yell so much. Calm down!
SAMBA (6 months ago)
Guys, the best thing you can do is to be straight,blunt and honest. NO GAMES! Thats's all.
Bryan Osal (6 months ago)
0:17: HERPES!! 1hr later: sucked some cock. ..
Odane Pitter (6 months ago)
What should I say to girls on tinder
LaFlama Blanca (7 months ago)
Bitches love me on tinder, always dropping dick off these days
julio chino (7 months ago)
"cause you could be like a pedophile..."....staring at his mustache LOL
Tim / EKC_Mercury (7 months ago)
I would choose my "PC" as a Tinder Picture and Vbucks
y37chung (7 months ago)
0:47 any animal? Does she know cockroaches and spiders are also animal?
SyszoneTv (7 months ago)
I started coughing n shit whilst watching this video.. fucking diseasing sluts xD
Creation Anomaly (7 months ago)
Nice song in the outro. What is it?
harry tommy (7 months ago)
Are these girls or make up !?
Stan ezen (7 months ago)
Tinder is like pornhub for gentlemen
Adriaan Van Den Berg (8 months ago)
Liewe poes die goed is poes faktap
These girls are high and drunk. LOLOLOL 😂🤦🏾‍♀️
Twiztid 133 (8 months ago)
Free sex
Strutting_strat (8 months ago)
If Tinder is just for hooking up then I'm failing
Erkazz Officiel (8 months ago)
Hey can someone plz tell me what mic is he using and the recorder below it please? Like what brand thank you
john clhugyugihjbvgbkj (8 months ago)
These you could more easily call back before it isn't a hidden 🎥prank.🤙
john clhugyugihjbvgbkj (8 months ago)
Why was Tindr so bad? Was it the first one to just find someone just from swiping pics first? Internet is always shallow and scary. Or can be.
Gee 37 (8 months ago)
Mr.pimpahoe
IluSsIoNnN (9 months ago)
What's the song at the end?
Daniel afg (9 months ago)
they were all ugly as fuck expet the one you got the number ha
Jennifer Benitez (9 months ago)
2:40 the girls nose contour noooo 😫
Fucking President (9 months ago)
Good to know where to go to find a ho.
Tee Rilla (10 months ago)
I’m a simple man. I see Steven Shapiro, I click
PK (8 months ago)
yeah?..
Tee Rilla (8 months ago)
pete ?
PK (8 months ago)
*a gay man
Rochdi (10 months ago)
Bitch I am "the animal" !!!
Al Al (10 months ago)
Ive never seen so much makeup in my life
Dan Bar (11 months ago)
2 :48 girl nose 👃 makeup is messed up. Lol. The one with blue wtv that is 🤷🏼‍♀️ bralette... Sorry but its funny jajajaja.
Dan Bar (11 months ago)
What the name of this guy? He is so handsome seriously ... he likes brunettes all videos he is more into brunettes
PK (8 months ago)
your really that desperate your asking about some youtube dude?
poiewhfopiewhf (11 months ago)
your name is not Steven/Stephen, not even close
GluttonousDragon (11 months ago)
0:08 "Ok girls tell me you're thots on Tinder"
Spruce Lee (1 year ago)
What pedophile would be pursuing some old woman 3:01
AndrewMac (1 year ago)
Steven’s confidence is seriously off the charts
PK (8 months ago)
not necessarily, he just waits for them to show interest in him before making it personal. Most guys with some confidence can do that
Ryan Lawyer (1 year ago)
“If you have any internal value....” same girl who’ll post her ass all over Instagram 😂🤦🏼‍♂️
Cory 123457885 (1 year ago)
Dumb ass sloots
Scores Focus (1 year ago)
Nice one
cjwall2 (1 year ago)
Please hook it up with that $500! Im a starving college student from Florida in need!
Me Too (1 year ago)
2:06 she's really beautiful
TheIronMcC123456 (1 year ago)
Don't believe this shit. I'm in decent shape and posted a shirtless photo without my face and said "just looking for nudes or a fuck". Got 6 matches today lol
Daniel Warren (1 year ago)
Steven bro your jokes
Thomas Thas (1 year ago)
Charismatic and not creepy - good interviewer.
Aaron Murrell (1 year ago)
These girls acting like they not leaving with some drunk dudes later that night
kyle bresnahan (3 months ago)
hahahaha
Russbel Perez (4 months ago)
😂😂😂😂
harry tommy (7 months ago)
Aaron Murrell Preach it.
MMA king (1 year ago)
White girls= CANCER
brad ivanson (1 year ago)
women are sex objects no ever goes up to men and ask these sort of things cause we as males know that women hold all the power when it comes to choose u have to be a justin bieber or a drake to have complete control of a female
miguel fernandez (1 year ago)
What location is he in? That place look like fun!
jedhulley (1 year ago)
The girl @ 00:30 with the emoji on her face sounds like the babysitter from the Incredibles
beyond fuckedup (3 months ago)
holy shit lmfao
H1 Z1 (6 months ago)
💀💀💀 Deadass
Erica Guzman (8 months ago)
HAHAH
Julissa Perez (1 year ago)
omg so true
Favio P (1 year ago)
Hmm, what are THESE in this video?
dack758 (1 year ago)
YO YO YO YO YO. why does the chick at 0:29 sound like the baby sitter from "The Incredibles."
school pizza (1 year ago)
hi
school pizza (1 year ago)
wanna go on a date
school pizza (1 year ago)
up
school pizza (1 year ago)
what's
Partyall (1 year ago)
FYI: Women lie. Do the opposite of what most of them are saying :)
D33Lux (10 months ago)
Why would any man listen to these bimbos. Women don't know shit!
ShowTech Guides (1 year ago)
I have a lot of animals. I live in farm
PK (8 months ago)
lmao this guy
Leandra S (1 year ago)
NO!!!!!
Saeba (1 year ago)
oh my god my mans is smooth
Tomer (1 year ago)
You are great! Hope to see more videos like that in the future.
CoolCat123450 (1 year ago)
"As someone who doesn't have a Tinder, I have done just fine" ~ Said by a very attractive girl who probably has guys hitting on her 24/7
Kryptonite (5 months ago)
it's probably true... but she was about a 6 or 7 in this video lol
Lemel Covington (6 months ago)
I think you're a hater.
Wonderwall36 (1 year ago)
I have an animal, it's an anaconda, his name is Butch.

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.